Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2010 11:27 - Дете е със счупени пръсти след инцидент в детска градина
Автор: kalahan Категория: Регионални   
Прочетен: 10530 Коментари: 15 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg







Дете е със счупени пръсти след инцидент в детска градина


image

Тежката икономическа ситуация обаче не позволява пълното обновление на базата в детските заведения


 

Дете е със счупени пръсти след инцидент във варненска детска градина. Това съобщи Добромир Патраиванов, баща на пострадалото дете.

4-годишния Янимир е с два счупени пръста, след като маса в общото помещение за игра пада върху ръката му по време на свободни занимания. Инцидентът е станал в края на миналата седмица в ОДЗ № 24 „Иглика" във варненския квартал "Виница", съобщава Фокус.

Родителят на детето каза, че не намира вина в персонала на детското заведение, но е притеснен, че материалната база в детските градини е много остаряла и при сходна ситуация би могло да се стигне до много по-тежки последствия за децата. Според бащата е необходимо остарелите и тежки маси в градините да бъдат заменени с олекотени маси, с обезопасени ръбове.

Коста Базитов, директор на дирекция „Образование” в Община Варна, коментира, че в конкретната тежка икономическа ситуация е невъзможно пълното обновление на базата в детските заведения. Базитов посочи, че обновления се правят и те са поетапни, към момента се провежда обществена поръчка за подмяна на дворните съоръжения в пет детски градини.

По тази линия отделените средства са в размер на 500 хиляди лева. Ще бъде подменена и детската мебел също в 5 детски градини, една от които е филиала на детска градина „Теменужка”.


image http://incidents.actualno.com/news_323666.html
 


Тагове:   градина,   дете,


Гласувай:
36



1. kakotako - Хората мислят, че са оставили де...
17.11.2010 12:08
Хората мислят, че са оставили децата си в cигурни ръце, а надеждите им остават излъгани. Защо тогава да хвърлят пари за такси?
цитирай
2. kalahan - Най-неприятното е, че става дума за ...
17.11.2010 12:23
Най-неприятното е, че става дума за най-скъпото - децата.
цитирай
3. анонимен - Глупости на килограм.
17.11.2010 13:40
И в къщи може да се случи масата да се преобърне и детските пръстчета да се окажат ударени. Не е само в детската градина. Пък и едва ли причината е в остарелия ивентар. И новите масички се преобръщат, даже по-лесно и от старите.

учителка от ДГ
цитирай
4. kalahan - И в къщи може да се случи масата да се ...
17.11.2010 14:05
анонимен написа:
И в къщи може да се случи масата да се преобърне и детските пръстчета да се окажат ударени. Не е само в детската градина. Пък и едва ли причината е в остарелия ивентар. И новите масички се преобръщат, даже по-лесно и от старите.

учителка от ДГ

Права си. Малките са доста палави.
цитирай
5. heavymetalist - Не навсякъде е така, но има лелки, ...
17.11.2010 14:31
Не навсякъде е така, но има лелки, които повече мислят за сериали, отколкото за децата. Имам такива познати и те изобщо не се чувстват виновни.
цитирай
6. анонимен - лелки? лелките не гледат децата!
17.11.2010 15:05
учителките ги учат и възпитават и не гледат сериали!
цитирай
7. heavymetalist - учителките ги учат и възпитават и не ...
17.11.2010 15:45
анонимен написа:
учителките ги учат и възпитават и не гледат сериали!

Не казвам, че всички са такива. Може да са малък процент, но съществуват. Това дори не е тайна.
цитирай
8. анонимен - Напротив, даже е много често сре...
17.11.2010 15:58
Напротив, даже е много често срещано. В градината на дъщеря ми лелките от рано сутрин започват с приказките и само гледат да те отпратят по-бързо.
цитирай
9. culture - 8. анонимен
17.11.2010 16:14
Не си справедлив към тези жени. Все пак по цял ден гледат детето ти, за да ходиш на работа.
цитирай
10. анонимен - Знаем колко ги гледат.
17.11.2010 17:11
Знаем колко ги гледат.
цитирай
11. анонимен - Има учителки и учителки
17.11.2010 17:40
Когато бях малък (доста отдавна), нашите ме водиха на градина, и имахме 2 учителки. Едната много я обичах и всички много добре си прекарвахме. Другата ни се караше ако мърдаме и говорим, а тя си клюкареше с лелките. Веднъж дори ни остави на сина си, 6-7 клас да ни пази и излезе някъде. Аз нещо се разшавах, малко дете, а той ми опря хлебарски нож в гърлото за да ме стресне. Никога не казах на нашите, но се инатих докато не ме отписаха от градината... Съвсем сериозно го казвам това.
цитирай
12. dolsineq - Неприятен случай. Случват се за ...
17.11.2010 19:16
Неприятен случай. Случват се за съжаление понякога и такива неща. Наскоро една майка затвори входната врата и така зверски притисна пръстите на детето си, че чак мен ме заболя. А как детето изпищя, не беше за описване...
цитирай
13. анонимен - Стискайте палци - само това ви ос...
17.11.2010 20:04
Стискайте палци - само това ви остава!
цитирай
14. анонимен - Няма по-мързеливи от лелките по ...
17.11.2010 21:09
Няма по-мързеливи от лелките по детските градини. Едно време тъпите и простите отиваха в пощата да работят, а сега по ОДЗ-та.
цитирай
15. анонимен - аз пък съм бащата
19.11.2010 01:18
Само искам да кажа, че не обвинявам по никакъв начин персонала и съм си доволен от техните грижи. Зададох само въпрос към Общината, защо масите са ми набори, ако ли не е и по- възрастни...
Естествено, че обвиниха персонала, за жалост...
Съгласен съм и с мнението, че може се случи инцидент навсякъде!
Ама г-жата, дето ми писала "глупости на килограм"... искам лееекинко да я подпитам, ако тя види счпените и премазани пръсти на детето си, в спешното да и кажат "ми да видим ся ко ще съберем първо" и да почнат с тел да шият тея пръстенца през ноктена пластина и месо, няма описвам всичко - то няма ли тя да попита в Общината / в случая чрез медии/ защо масите не са олекотени и т.н.
За мен въпроса е приключил - масите се подменят.
Дебело подчертавам, а и е написано, че не държа персонала отговорен - разписал съм и необходимото...
Случая е следния /поне аз така знам/. Бил под масата и друго дете бутнало масата... Е кат видях пръстите се запитах, ами глава, врат - тогава кво ли можеше да е.
Важното е, че детето ми остана с пръсти, заздравяват , а масите се подмениха.
Увжавам и ценя труда на персонала в градината!
п.п: Фамилията ми е сбъркана, но това не е вазжното, а че всичко е наред /уж/ и се предприемат мерки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalahan
Категория: Политика
Прочетен: 565218
Постинги: 18
Коментари: 751
Гласове: 563
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930